K N A R O E S

תוצאות ושקיפות מובטחת בתהליך הקידום

בניית אתרים בוורדפרס

כיצד יוצרים אתר וורדפרס בארבעה שלבים פשוטים? על ידי ביצוע המדריך צעד אחר צעד התחילו לבנות את אתר הוורדפרס שלכם עוד היום!

  1. בחרו אתר אחסון ושם דומיין
  2. התקינו WordPress 
  3. צרו דפים ופוסטים
  4. התקינו תוספים

 

בחרו אתר אחסון ושם דומיין

כדי להתחיל ביצירת אתר וורדפרס, אתם זקוקים למקום שיאחסן את האתר שלכם ולשם דומיין. תקראו על התכונות של כל תוכנית אחסון, כדי להחליט איזו תוכנית מתאימה לצרכים שלכם. אתם תמיד תוכלו לשדרג לתוכנית אחרת מאוחר יותר אם תרצו יותר תכונות. לאחר שבחרתם תוכנית, תוכלו לרשום שם דומיין על ידי חיפוש שם בשורת חיפוש הדומיינים. בחרו שם דומיין רלוונטי לאתר שלכם. המבקרים ישתמשו בו כדי לגשת לאתר שלכם. 

 

התקינו וורדפרס 

עברו אל וורדפרס. לחצו על התקנה חדשה כדי להתקין את וורדפרס לאתר שלכם בתוך פחות מדקה. צרו את פרטי הכניסה והשלימו את ההתקנה על ידי בחירת ערכת נושא. ערכת הנושא מגדירה את עיצוב אתר הוורדפרס שלכם. תמיד תוכלו לבצע שינויים בעיצוב על ידי התקנת ערכת נושא חדשה או התאמה אישית של העיצוב הנוכחי.

 

צרו דפים או פוסטים

WordPress מותקנת כעת באתר שלכם! חקרו את לוח המחוונים של וורדפרס, כדי להכיר את התכונות וההגדרות. לאחר מכן, הגיע הזמן ליצור דפים ופוסטים חדשים. ערכו דפים קיימים על ידי הוספת תוכן וצרו דפים חדשים לפי הצורך. אתם תמיד יכולים לצפות בתצוגה מקדימה של השינויים שלכם לפני שאתם שומרים אותם. תוכלו גם לפרסם פוסטים בבלוג באתר שלכם. בדקו את הפוסטים לדוגמא כדי להבין כיצד ליצור פוסט חדש בבלוג. ניתן לסווג פוסטים בבלוג ותוכלו לאפשר למבקרים להוסיף הערות.

התקינו תוספים

אחד הדברים הטובים ביותר בוורדפרס הוא השימוש בתוספים לשיפור האתר. תוסף הוא תכונה נוספת שניתן להוסיף לאתר. לדוגמה; טופס יצירת קשר, מהירות ואבטחת אופטימיזציה ותוספים המסייעים בשיווק מקוון. ישנם אלפי תוספים בחינם שיכולים להביא את אתר הוורדפרס שלכם לשלב הבא. בדקו את סקירות התוסף ואת הפעם האחרונה שהוא עודכן לפני שתתקינו אותו, כדי שלא תתקינו תוספים שעלולים לפגוע באתר שלכם.

מה הלאה לאחר יצירת אתר וורדפרס?

להתרגל לוורדפרס לוקח קצת זמן, אבל ברגע שמבינים את העניין, זו פלטפורמה פנטסטית ליצירת וניהול אתרים. להלן מספר טיפים לדברים שעליכם לעשות לאחר יצירת אתר וורדפרס: 

  • תחקרו את לוח המחוונים של וורדפרס. גילוי התכונות והאפשרויות בלוח המחוונים של וורדפרס הוא הדרך הטובה ביותר להכיר את וורדפרס. נסו למצוא תוספים שימושיים, צרו פוסטים ודפים והשתעשעו בעיצוב האתר שלכם!
  • צרו כתובת מייל מקצועית. דוא"ל בדומיין נותן מראה מקצועי ובונה אמון. תוכלו לעדכן את כתובת הדוא"ל החדשה שלכם בלוח המחוונים של וורדפרס ולהשתמש בה לצורכי ניהול.
  • תעדכנו את אתר הוורדפרס. וורדפרס מוציאים באופן קבוע גרסאות חדשות וחשוב לעדכן את האתר בגרסה העדכנית ביותר. זה מוודא שהאתר מעודכן עם תכונות אבטחה מתקדמות, כך הוא פחות פגיע לאיומים דיגיטליים. מלבד CMS עצמו, חשוב גם לוודא שהתוספים וערכת הנושא מופעלים ומעודכנים.

Leave a Comment